czwartek, 21 listopada 2013

Verona

Podczas mojej ostatniej wizyty w lutym we Włoszech, zwiedzałyśmy z Dorotką i Dominiką Veronę. 
Piękne miasto! Jedno z tych do których chętnie jeszcze kiedyś wrócę:)

Spacerując po uroczych uliczkach starego miasta, po drodze do balkonu Julii,
 na wystawie jednego z licznych butików 
znalazłam takie cudo.



Ponieważ obie dziewczyny bardzo się zachwyciły, więc postanowiłam spróbować odtworzyć to co sfotografowałam.
To mój 1szy szydełkowy sweter:) W następnym na pewno wykorzystam zdobyte doświadczenia:)








I jak wyszło?



Co Wy na to?

2 komentarze:

  1. Potwierdzam, zarówno zachwyt Veroną, "oryginalnym" sweterkiem i gotowym cudem, które Pani wykonała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny:)ładniejszy niż orginał:)Ładne kolorki:)ile ja bym dała za umiejętność zrobienia sobie takiego:)a tak pozostaje mi tylko podziwianie Twojego:)Cudo

    OdpowiedzUsuń